Mania
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mania

Problemer i problemer. Kan du holde det ud?
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Rosaleen
Regler for emner I_vote_lcapRegler for emner I_voting_barRegler for emner I_vote_rcap 
Initia
Regler for emner I_vote_lcapRegler for emner I_voting_barRegler for emner I_vote_rcap 
Matthew
Regler for emner I_vote_lcapRegler for emner I_voting_barRegler for emner I_vote_rcap 
Aileen
Regler for emner I_vote_lcapRegler for emner I_voting_barRegler for emner I_vote_rcap 
Casper
Regler for emner I_vote_lcapRegler for emner I_voting_barRegler for emner I_vote_rcap 
Seneste emner
» Time...
Regler for emner Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 7:36 am af Aileen

» Åndernes Betvingning
Regler for emner Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 12:36 am af Aileen

» Katastrofe!
Regler for emner Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 1:02 pm af Aileen

» Allo alle engle
Regler for emner Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 8:38 am af Initia

» Historien bag
Regler for emner Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:04 am af Rosaleen

» Casper Blood Schoens
Regler for emner Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 7:56 am af Rosaleen

» Regler for emner
Regler for emner Icon_minitimeLør Jun 09, 2012 10:25 am af Rosaleen

» Hvad er Faceclaim?
Regler for emner Icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 7:14 am af Rosaleen

» Faceclaim List
Regler for emner Icon_minitimeTirs Nov 29, 2011 7:03 am af Rosaleen

» Jord Engle
Regler for emner Icon_minitimeSøn Jul 31, 2011 12:34 pm af Rosaleen

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 18, Tors Jun 04, 2020 7:54 pm

 

 Regler for emner

Go down 
ForfatterBesked
Rosaleen
Admin
Admin
Rosaleen


Antal indlæg : 27
Blev tilmeldt : 27/05/11

Regler for emner Empty
IndlægEmne: Regler for emner   Regler for emner Icon_minitimeLør Jun 09, 2012 10:25 am

Regler for emner

Oversigt
I starten af et emne skal der startes med at skrives, sted, tid, omgivelser, vejr. Dette kan også forkortets til forbogstavet. Dog, skriv også om dette i selve emnet. Det vil få det til at fylde mere, og hvis en eller anden glemmer at læse hvor henne det er henne, læser man sig til det.

Snak og tanker
Der skrives altid i tredjeperson datid. Hvis det ses at man skriver i førsteperson sendes der en PM til jer om at I skal rette det, og hvis det fortsætter, kan det være indlæggene bliver slettet.
Derudover snakkes der ved ””, for at gøre det nemmere for læseren kan du eventuelt gøre teksten FED og der tænkes med **, endnu en gang, for at gøre det nemmere, gør den KURSIV. Da det ikke altid er så ofte at man skriver direkte ned hvad ens karakter tænker, kan det også bare skrives, så skal det bare være med kursiv.

Ex. ”Jeg går nu mor” el. ”Jeg går nu mor
*Sikke en strigle!* el *Sikke en strigle!* el. Sikke en strigle el. hun tænkte hun var en strigle.

Længde
Det er fuldkommen forbudt kun at skrive 'hun smilede'. Der skal mindst være 75 ord i din start (uden oversigten) eller i dit svar – mit råd er at skrive det i word, eller andet skriveprogram for at du nemmere kan holde øje, og hvis der kommer et kortslutning har du det stadig, da computere for det meste gemmer det og spørger så om du vil åbne det, når du logger på computeren igen. Jeg kopirer altid min emnepartners indlæg ind i word og prøver at gå lidt ud fra hvad er står og skrive længere end min partner.

Ude af spillet – lille besked
Hvis i skal skrive noget ude af spillet skriver i //OOG: tekst//, da det betyder out of game.

Titel
I titlen skal der stå det, som emnet hovedsageligt handler om i enkelte få ord. Der ud over skal man også skrive //Privat :: Navn// hvis der er et privat emne. Dog behøver det ikke at være helt det samme du skriver. Du må ikke kun skrive navnet, da folk ikke ved om det så stadig er privat, eller bare er fordi at lige netop den person skal deltage – efter aftale.

Sex i emner
Ikke alle er hardcore til at beskrive sex i emner. Desuden skal 'mindreårige' også kunne føle sig trykke på siden. Der for i titlen skal i skrive //S// eller //X//, da dette advarer personen. Derudover skal man respektere at nogle ikke kan finde ud af det, og må respektere et //Blackout// som er det man skriver til sidst under ens svar, hvis man ikke kan skrive mere på det.
Det kan nemt være svært at fortsætte, men prøv alligevel!
2: Am
Tilbage til toppen Go down
https://mania.danskforum.net
 
Regler for emner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Regler for avatar.
» Skolens regler

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Mania :: Information :: Regler-
Gå til: